.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عقيلی: بهترين هديه‌ام را در تولدم گرفتم

هادي عقيلي پس از برگزيده شدن به عنوان بهترين بازيكن زمين در ديدار دو تيم ايران و كره‌شمالي گفت: بهترين بازيكن بودن هديه خوبي براي روز تولدم بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،هادي عقيلي پس از پيروزي در مقابل تيم كره‌شمالي گفت: به سه امتياز بازي نياز داشتيم و توانستيم با همت بچه‌ها اين سه امتياز را كسب كنيم تا از حريفان در اين گروه عقب نيفتيم. بازي بسيار سختي بود و با توجه به اينكه چند بازيكن تيم شرايط بازي نداشتند و به تيم نرسيدند توانستيم نتيجه خوبي بگيريم. تيم كره شمالي به سه امتياز بازي نياز داشت و بعد از اينكه ما توانستيم گل بزنيم خيلي تحت فشار قرار گرفتيم.

هادي عقيلي در پاسخ به اين سوال خبرنگار ايسنا كه در روز تولدت بهترين بازيكن زميني شدي چه حسي داري؟ ‌گفت:‌ در روز تولدم بهترين هديه ممكن را گرفتم. خيلي دوست داشتم گل بزنم اما چون در اين بازي ضربات ايستگاهي زيادي براي تيم به دست نيامد نتوانستم گلزني كنم.

وي عملكرد خط دفاعي را اينگونه تصريح كرد كه در اين دو ديدار فشار زيادي بر روي خط دفاع ما بود و ما خيلي خوب توانستيم در مقابل مهاجمان حريف ايستادگي كنيم. در جام ملت‌ها تيم ضعيف وجود ندارد و همه براي گلزني به سمت دروازه هجوم مي‌برند.

عقيلي در ارتباط با دور بعد مسابقات نيز گفت: فرقي ندارد كه با استراليا بازي كنيم يا با كره‌جنوبي. هر دو تيم براي ما يكسان هستند. هر دو تيم بسيار قدرتمند هستند و بازي سختي در پيش خواهيم داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.